"Mijn brein wordt dagelijks uitgedaagd"

JochemSeniorMedewerkerServicedesk

"Mijn brein wordt dagelijks uitgedaagd"

Senior Servicedesk Medewerker

Jochem

Het verhaal van Jochem

Werken in een organisatie waar ik echt impact kan leveren. Betekenisvoller zijn voor de samenleving dan bijvoorbeeld bij een Telecombedrijf. Dát is iets wat ik al heel lang wilde. Na mijn opleiding Bouwkunde aan de Universiteit in Eindhoven was er eigenlijk geen werk voor een stedenbouwkundige. Ik had tijdens mijn studie wel als servicedesk medewerker gewerkt en daarna nog van alles gedaan. Van werkplekbeheerder tot aan meewerkend voorman. Ik besloot mijn LinkedIn open te zetten en werd benaderd door een recruiter van Fysicon. Ik ging op gesprek and the rest is history.

Bij Fysicon doen we het samen en zorgen we voor de juiste oplossingen op het goede moment

Wat ik nu doe is vooral de eerste- en tweedelijnsincidenten oplossen en vragen beantwoorden van onze klanten in de ziekenhuizen. Dat kunnen artsen zijn die niet kunnen inloggen en ook systemen in een ziekenhuis die het begeven terwijl er iemand op de operatietafel ligt. Niet niks dus. Mijn brein wordt dagelijks uitgedaagd. Je schakelt continu en daarnaast als senior ben ik ook nog druk met het optimaliseren van de systemen waar wij zelf mee werken. Ik overleg veel met de teamleider en ook draag ik zelf ideeën aan om te zorgen dat onze afdeling nog efficiënter kan werken.

De wowfactor

Nooit is een dag hetzelfde. De problemen en de meldingen die binnenkomen zijn 9 van de 10 keer anders. Dat betekent ook dat het veel verschillende mensen zijn die vragen stellen aan je. Deze vragen los ik op in een gezellige groep met leuke collega’s waar ik met plezier mee om ga. Als iemand geen zin meer heeft peppen we elkaar op of we zetten even de radio iets harder om iemand af te leiden als het even niet lekker gaat. Vergeet iemand zijn oplader van huis mee te nemen, dan wrijven we dat er met liefde en een goede dosis humor 2 dagen later nog even een keer in.

Oplader vergeten? We wrijven het met liefde en voor eigen vermaak nog even in

Bij Fysicon is alles bespreekbaar. Daarnaast zijn ze er voor de werknemers, organiseren ze uitjes en is er ook een personeelsvereniging die veel organiseert. Ook gaan we jaarlijks een weekendje weg op kosten van de baas. En is er geen winst? Dan wordt er toch gekeken wat de mogelijkheden zijn om een bonus uit te keren. Nu met de inflatie zorgt Fysicon ook voor een tegemoetkoming omdat het veel mensen lastig maakt om alle rekeningen en bonnen te betalen. Terwijl Fysicon daar eigenlijk niks mee te maken heeft. Zoals ze zelf zeggen: We hoeven het niet te doen, maar doen het graag.

Creativiteit en innovatief, samenwerken, verantwoordelijkheid en klantgericht

Fysicon ademt echt de kernwaarden. Als medewerker op de Servicedesk moet je natuurlijk klantgericht zijn maar ook je verantwoordelijkheid pakken. We werken samen voor het beste resultaat voor de klanten en moeten voor sommige oplossingen 100% innovatief zijn. De creativiteit zie je terug in de soms out-of-the-box oplossingen waar we mee komen. We doen het samen, voor de klant. We hebben er niks aan als we trots zijn op onszelf, maar in het ziekenhuis werkt het systeem niet. We denken altijd vanuit de klant en zorgen voor de juiste oplossingen op het goede moment.

"We zijn volop in groei en professionaliseren regelmatig"

Senior Software Engineer
en Teamleader

Marjolijn

Lees haar verhaal >

"Je hebt een best breed takenpakket"

Vincent

Servicedesk Medewerker

Bekijk zijn verhaal >

"Mijn brein wordt dagelijks uitgedaagd"

Jochem

Senior Servicedesk
Medewerker

Lees zijn verhaal >

"Het gaat wel echt ergens om"

Lieke

Applicatie Specialist

Bekijk haar verhaal >

"Samen gaan we voor het beste resultaat"

Bart

Software Engineer

Lees zijn verhaal >

"We zijn volop in groei en professionaliseren regelmatig"

Lees haar verhaal >

Marjolijn

Senior Software
Engineer en
Teamleader

"Je hebt een best breed takenpakket"

Bekijk zijn verhaal >

Vincent

Servicedesk Support

"Het gaat wel echt ergens om"

Bekijk haar verhaal >

Lieke

Applicatie Specialist

"Ik ben zeker trots, absoluut"

Bekijk zijn verhaal >

Andrew

Software Engineer

"Mijn brein wordt dagelijks uitgedaagd"

Lees zijn verhaal >

Jochem

Senior Servicedesk

Medewerker